zondag 5 januari 2014

5 happy things

heey, ik had niet veel inspiratie of energie, dus had ik besloten om weer eens een 5 happy things voor jullie te doen!

1. It's my birthday

yayayaya, ik ben eindelijk vijftien! Dus vandaag kwam iedereen en kreeg ik heel veel cadeautjes. ik hou van cadeautjes. Eind januari ga ik van het geld dat ik heb gekregen een Nikon kopen, en ik ben zo blij want dan kan ik eindelijk goed bloggen enzo :)

2. yankee candles

omg, wij hebben in Deventer een winkel vol met yankee candles, en ik ben verslaafd om daar te zijn. Die kaarsen ruiken zoo lekker! Ik weet eigenlijk niet goed wat het verschil is met normale kaarsen, maar ze zijn gewoon heel cool.

3. onesie

of zoals Noor en ik het ook wel uitspreken: ooneeesie. hahaha. Ik heb er eindelijk een! het is een lichtroze met allemaal hondjes erop en ik vind hem zo leuk! btw, zondag komt er een video met alles wat ik heb gekregen :)

4. Brandy melville

ik was er dus nog nooit geweest, en toen ik er vorige week in Amsterdam was, was het geweldig. Ze hadden er hele leuke kleren, en ook hele leuke beanies.

5. Tumblr

ik hou van tumblr. het is verslavend. het is perfect. dit is trouwens mijn tumblr: avonsfabulous.tumblr.com

ik ga slapen, ik ben zoooo moeeee.
En ik moet morgen weer naar school en dat vind ik best wel klote.

Love, Christa

1 opmerking:

  1. Ik ga eind deze maand ook een Nikon kopen!
    Welke nikon ga je kopen?
    Yay voor 21% btw korting bij mediamarkt

    xJasmijn - www.waitforthedream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen