woensdag 8 januari 2014

my best workout songs

hey,

ik hardloop ongeveer 1 keer per week en dat doe ik dan met muziek op. Maar er zijn een heleboel liedjes waarbij je heel moeilijk op kan lopen, dus hier mijn favorieten om op te lopen.

1. The kooks

ik luister dan altijd het album: 'Inside in Inside out'. Best grappig, want het is niet echt een album met echte 'beats' enzo. Maar het loopt heel fijn want er zit wel een soort van tempo in, en dat is ongeveer hetzelfde als het tempo waarop ik ren.


















2. David guetta - nothing but the beat

Dit album luister ik ook vaak als ik hardloop, juist omdat er veel beats in zitten. Ook is het van die motiverende muziek, en daardoor ga ik harder rennen.

















3. Artic Monkeys

Ik vind het fijn dat als ik hardloop, dat de muziek dan zo hard is, dat ik mezelf niet meer hoor. Dat klinkt misschien dom, maar ik ga heel raar ademhalen als ik mijn eigen ademhaling hoor. Met de Artic Monkeys kan dat heel fijn, want er zit nogal veel geluid in de muziek.

















4. Justin Bieber

Veel mensen gaan me hierom haten, en anderen gaan hierdoor van me houden. Ik luister vaak de nieuwere liedjes, en dan vooral: What's Hatnin', Memphis, Backpack en Wait for a minute. Ik vind dat je hier ook lekker op kunt lopen. Maar ik luister trouwens ook vaak Believe, want daar zitten veel uptempo liedjes op.



















5. remixes

verder luister ik veel remixes van liedjes, dat er beats enzo onder zijn gezet. Dat loopt gewoon lekker. Volgens mij heet het dubstep of trapstep of step idk.




Op spotify zijn ook hele goede workout afspeellijsten te vinden. Naja, ik ga huiswerk maken. bye cutie pie.

Love, Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten