zaterdag 25 januari 2014

Nieuw

Ik was vanochtend weer eens aan het twijfelen. Het is echt niet normaal hoe slecht ik ben in keuzes maken. Dit keer wilde ik weer terug naar wordpress. Ik vind namelijk blogger soms echt irritant. Toch blijf ik op blogger, want het is ook wel weer fijn soms. Als je nu aan de bovenkant van mijn blog kijkt, zie je een enorm plaatje van de titel. Daar heb ik net best lang aan gewerkt. Ik vind het resultaat echt vet! Ik heb het gedaan via de website: picmonkey.com , verder heb ik foto's van mijn instagram gekopieërd, en via paint het hele plaatje gemaakt.  Ik heb ook wat dingen aangepast op mijn blog, zo staan er tussen nu en binnenkort allemaal categorieën aan de linkerkant.
Het is zaterdag. Ik hou van zaterdag. Misschien ga ik zo nog even naar de stad, maar ik weet het nog niet zeker. Ik heb gewoon dringend nieuwe kleren nodig. ughghghg.

Love, Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten