zondag 2 februari 2014

Daddy´s shirt

In de video van een week geleden had ik een shirt aan, waarover ik wat complimentjes kreeg. Superleuk natuurlijk, maar het grappige is, het is dus het shirt van mijn vader. Het is nu te groot voor hem, dus ik heb het overgenomen. Er staat een leuke hipster print op en ik vind de kleur erg mooi.

 




















Het shirt is van O'Neill, geloof ik. Je kunt het heel leuk combineren met een highwaisted jeans, of een legging. Ik vind het leuker met een broek, want als ik het alleen met een legging doe, is het serieus een jurk haha.
De foto´s heb ik net gemaakt met mijn nieuwe camera, omg ik ben er zo ontzettend blij mee. De kwaliteit is zo goed!!

Bye cutie pie,
Love, Christa

2 opmerkingen:

  1. je hebt een superleuke blog , christa <3 !
    http://xcountingstarss.blogspot.nl/
    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen