vrijdag 14 februari 2014

Music

Sorry, Ik heb lang niet geblogd, ik weet het. Maar ik heb vandaag zoiets leuks gedaan! We gingen skiën met school, in Winterberg. Het was echt super leuk!
Maar anyways, ik wilde het weer een keer hebben over muziek, want ik vind het gewoon heel leuk om jullie te vertellen wat ik op dit moment het meest luister enzooo.

Gabrielle Aplin

Ik kwam bij deze zangeres via Spotify. Ze heeft een hele mooie, lieve stem. Ik vond eerst vooral de foto die bij haar album hoorde heel erg mooi. Het liedje dat eerst mijn favoriet was, was 'please don't say you love me', een heel mooi liedje. Nu vind ik eigenlijk elk liedje erg leuk, maar 'Home' hoort ook zeker bij mijn favorieten.
















Nico Vega

Ik zit op gitaarles met een andere jongen en die wilde het liedje 'Iron Man' leren, van Nico Vega. Ten eerste super leuk liedje om te leren, de tekst is prachtig en het liedje is ook gewoon super mooi. Het is wel een beetje somber, maar eigenlijk maakt die muziek mij het meest gelukkig. Ze heeft voor een of andere game een liedje ingezongen, en dat is 'Beast'. Die is ook geniaal. Ze is gewoon heel goed.




Miley Cyrus - Unplugged

Ik wist het eigenlijk wel, had het op MTV gehoord, dat Miley Cyrus een akoestische optreden ging doen. Maar ik had er verder weinig aandacht aan besteed, was het vergeten. Maar laatst keek ik tv en toen zag ik het optreden en we waren het er allemaal wel over eens dat ze super goed akoestisch kan zingen. Soms is het wel jammer dat ze geen countryzangeres is geworden, maar dit doet ze trouwens ook wel heel cool. Mijn favorieten zijn: Drive en Do My Thang.
















The Neighbourhood

Nog even een band erbij, ik ken ze nu ongeveer een uur, maar ik vind ze fantastisch. Ik luister het ook op dit moment. Tessa liet het me net in de bus horen. Dit soort muziek is gewoon heel vet. Ik hou ervan. Dit doet me ook een beetje denken aan de Artic Monkeys, maar ook weer niet.

Ik ga even het filmpje bewerken!!
Love, Christa
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ohmyy, I love the neighbourhood ! Ze hebben een geweldige muziekstijl <3 , en dan begin in niet eens over de Artic Monkeys !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaah ik houuuu van The Neighbourhoooood!! wee een band die we allebei leuk vinden! haha

    BeantwoordenVerwijderen