woensdag 29 januari 2014

Liebster Award :)

hey,

vandaag ga ik een tag doen, die te maken heeft met de liebster award. De liebster award is een prijs voor blogs die onder de 200 volgers hebben. Eigenlijk zijn de regels dat als je genomineerd bent, je zelf ook nog 9 mensen moet nomineren, maar het probleem is: Ik ken geen 9 mensen met minder dan 200 volgers. Zelf ben ik genomineerd door Jasmijn. Zij heeft ook weer vragen gesteld voor de volgende die genomineerd is, ik dus.













De vragen:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Er zit bij De Volkskrant altijd zo'n tijdschrift bij in het weekend. Mijn ouders lezen de krant altijd en lieten een soort artikel over fashionbloggers aan mij zien. Ik heb het artikel nog steeds en de bloggers die daar werden genoemd heb ik opgezocht, en toen ik zag wat ze deden leek het me gewoon heel leuk. Ik wil al heel lang iets met mode gaan doen, en schrijven vind ik ook superleuk. Dus dit was gewoon een hele leuke combinatie. En dat je gewoon mag schrijven waarover je wilt en gewoon je mening mag uiten over van alles, dat vind ik gewoon heel erg leuk.

2. Hoe ziet je ideale man eruit?

Ik ga ervan uit dat dit niet over uiterlijk gaat, want dan heb ik geen idee. Ik word namelijk verliefd op alles en iedereen. Maar qua persoonlijkheid is mijn ideale man een echte man. Ik wil geen watje haha. Een man waarmee je humor mee kan hebben, waarbij je een klein meisje kunt zijn en een man die romantisch is.

3.

Wat vind je mooie namen om te geven aan eventuele kinderen?

Ik weet altijd meer meisjesnamen, dus die zeg ik nu. Zara, Eva en Isis vind ik hele mooie namen. Zara klinkt gewoon bijzonder, door de 'z'. Eva vind ik een hele mooie naam. Zelf is mijn tweede naam Eva, en ik zou ook eigenlijk Eva heten, maar toen werd er een andere baby bij ons in de straat geboren, met de naam Eva. Toen noemden mijn ouders me toch liever Christa. Isis vind ik een mooie naam omdat je het niet vaak hoort. Isis is ook een super goede vriendin van mij en ik hou van haar naam. Als het een jongen was, weet ik één naam: Luca. Ik vind het een hele mooie naam, ik weet niet waarom.

3. Budget of High-end?

Nou, ik zeg altijd dat ik meer dure dingen moet kopen, omdat ze meestal gewoon kwalitatief beter zijn. En guess what, ik kom altijd thuis met enorm goedkope dingen, omdat ik simpelweg belachelijk veel wilde hebben. Daardoor is mijn kledingkast nu ook al aan het ontploffen, dus de volgende keer ga ik meer dure dingen kopen.

5. Wat is jouw grootste blunder op een genânte manier?

Ik heb echt geen idee. Mijn leven bestaat haast alleen maar uit blunders, ik onthoud het gewoon niet meer. Maar ik heb geloof ik niet echt iets heel ergs meegemaakt. Dus ik ga ervan uit dat het nog komt... ik ben bang. Trouwens vandaag gebeurde er weer iets, dit is een kleine blunder, mijn grootste blunder ben ik nu gewoon even tijdelijk vergeten. Maar ja, kleine blunder dus. Ik liep op de trap en ik dacht dat ik naast een jongen uit mijn klas liep, dus ik zei zo heeeey sjoerd, (zo heet hij), en hij draaide zich om en keek me verward aan. Dus ik zei zo: ooooh jij bent sjoerd niet oke sorry doeoeoei.

6. Wat vind je het leukste om te gebruiken qua make-up?

Blush, ik vind het gewoon leuk om op te doen, met die kwast en dat roze poeder. Verder vind ik lipstick ook leuk om op te doen.

7. Wat is je lievelingsfilm/serie?

THE CARRIE DIARIES. Carrie is gewoon precies wie ik later zou willen worden. Ze draagt ook geweldige kleren en ik snap haar precies, ook de manier hoe ze denkt omg. Ik hou ook enorm veel van Sebastian en wauw.

8. Wat wil je later bereiken met je leven?

ugh, zo'n moeilijke vraag. Hier denk ik echt te vaak over na. We gaan toch uiteindelijk dood, dus wat moet ik ermee bereiken? Ik wil gelukkig worden (zo cliché). Ik wil meer dingen hebben geleerd. Ik wil veel mensen blij hebben gemaakt. Ik wil naar heel veel plekken zijn geweest, sowieso alle werelddelen. Ik heb niet echt een doel. Nou, niet echt een groot doel, ik heb meer allemaal kleine dingen die ik wil doen.

9. In welk land zou jij willen wonen?

Engeland, in London. Ik ben gewoon verliefd op London (zie je, ik word overal verliefd op.) Ik zou ook wel in Chicago willen wonen, die stad vond ik mooi door de film LOL. Of Parijs is ook leuk. Ja, ik hou erg van steden, ik zou het ook niet overleven in een dorp. Ik zou wel op vakantie willen naar rustige gebieden, maar ik zou er echt niet kunnen wonen.

10. Zou je een andere moedertaal willen hebben, waarom wel, waarom niet?

uhm, eigenlijk niet. Nederlands is al een erg moeilijke taal, dus ik ben blij dat we die er niet nog bij hoeven te leren. Soms is het wel jammer dat ik Engels niet als moedertaal heb, ik vind het simpelweg gewoon mooier. Maar aan de andere kant, dan luister je gewoon heel casual muziek met je ouders, en dan komt er ineens muziek op de radio met teksten van: "praat vies tegen me" of "Ik wil je zien strippen, nu meteen", haha chris brown en jason derulo. Dat zou raar zijn.

11. Welk item mag niet ontbreken in mijn kamer?

oke even kijken, Ten eerste mijn kledingkast, daar hangt mijn leven in. Ten tweede mijn bed, want mijn bed is gewoon heilig, en het is een van mijn beste vrienden.

Officieel moet ik nu ook 11 vragen verzinnen, maar ik weet geen 9 mensen, dus ik denk dat het nogal weinig zin heeft. Sorry!! Als ik ze heb gevonden, stel ik ze alsnog wel :)

ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Love, Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten