woensdag 5 februari 2014

book of the moment



 Looking for Alaska ~ John Green
Ik moest voor Engels een boek lezen, en daarom heb ik dit boek uitgekozen. Het was echt zooo mooi!
Het gaat over Miles, die naar een soort van school gaat waar hij ook blijft slapen, ik ben even het woord daarvoor kwijt haha. Hij heeft voor het eerst in zijn leven vrienden en ontmoet ook het mooiste meisje van de wereld - voor hem dan - Alaska Young. Het gaat nog verder maar dan vertel ik alles en dat is stom. Maar Alaska heeft al een vriendje en it's complicated. Maar als je nog een keer een boek wilt lezen, is dit zeker een aanrader.
Ik heb mijn boek trouwens in bad laten vallen (UGH) en nu staan alle bladzijden dus uit elkaar. Maar in mijn strijden ben ik door gaan lezen, hoe nat het boek ook was hahaha. Het is zeer verslavend. Je kunt trouwens zien op deze foto's hoe goed mijn camera is omg. Ik heb deze foto's trouwens wel bewerkt met een heel leuk programma. Op de tweede foto kun je goed zien dat het boek in bad is gevallen haha.



Jullie moeten allemaal dit boek lezen.


Love, Christa

 

3 opmerkingen:

  1. omg ik wil dat boek & the fault in our stars ♥♥♥ !!
    en uh, zou ik mogen vragen waarmee je je foto's hebt bewerkt?, cause they are super cute .

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen