zaterdag 8 februari 2014

Review: Rouge Dior 775 Darling

Ik zou meer reviews gaan doen, zeker nu ik mijn geweldige nieuwe camera heb. Vandaag doe ik een review over de lippenstift die ik van mijn verjaardag heb gekregen, van Dior :)!

Ten eerste wil ik zeggen dat de vormgeving van de lipstick heel erg mooi is, vind ik. Het zilver is erg vet. En de CD (voor Christian Dior) op de dop, noem je dat zo haha, ziet er heel mooi uit. De uitstraling van de lipstick is erg chique en modern.

 
 De kleur van de lipstick is fel rood/roze. Ik wilde een kleur waarbij je wel zag dat ik lippenstift op had haha, anders heb je voor niks een lipstick van freaking dior. Sorry ik kan niet kiezen tussen het woord 'lippenstift' en 'lipstick' haha. Hij dekt goed (dat zeg je toch zo). De kleur komt ook echt op je lippen hoe hij er ook uitziet in de lipstick zelf. En dat is mooi.



 
Before
After
 
 
Nou ja, dat was het wel zo'n beetje. Sorry trouwens dat ik lang niet geblogd heb, maar jaaa sorryyy. Ik hou van jullie!!
 
Love, Christa

1 opmerking: